🔺 سرمایهگذاری روی نمایشگرهای دیجیتال در ایران؛ هزینه یا فرصت؟
🔹 در سالهای اخیر شیوه بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات بزرگی شده است. نمایشگرهای دیجیتال در سرتاسر شهر جای بروشورها و بنرهای چاپی را گرفتهاند. این نمایشگرهای تبلیغاتی با سرعت چشمگیری جایگزین سایر روشهای تبلیغات شهری شدهاند. امروزه در جای جای شهر، ایستگاههای مترو و اتوبوس و حتی در مراکز خرید، تابلوهای دیجیتال وجود دارند. ورود به این بازار نسبتا جدید، اما پر طرفدار یکی از دغدغههای اصلی برای صاحبان کسب و کار به حساب میآید. / آفتاب
ادامه مطلب ...